Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Serwis

Realizujemy pełne wsparcie serwisowe dla naszych klientów

Pomoc informatyczna jest świadczona w godzinach pracy firmy.
Istnieje możliwość świadczenia usług w dniach innych niż robocze i w specjalnych godzinach soboty, niedziele, święta lub całodobowo.

Rodzaj umów: terminowa, bezterminowa, próbna

między innymi oferujemy:

  1. Pomoc telefoniczna, zdalna, na miejscu u klienta,
  2. Doradztwo przy zakupie sprzętu i oprogramowania,
  3. Dostawa i instalacja sprzętu i oprogramowania,
  4. Informacje o nowościach i innowacyjności rozwiązań w systemie użytkownika
  5. Opracowanie koncepcji rozwiązań modernizacyjnych i nowych wraz z ich projektem technicznym.
  6. Obsługa infrastruktury IT instalacji kablowej, krosowania stacji roboczych, instalacja dodatkowych gniazd i elementów aktywnych.
  7. Audyt legalności oprogramowania i bezpieczeństwa IT, systemu Backup, monitorowanie systemów IT,
  8. Instalacje i wdrożenia oparte o Windows Server i MS Server SQL
  9. Instalacje i wdrożenia LAN/WAN i centrali telefonicznych ( telefonii IP)
  10. Dokumentacja systemów informatycznych,tworzenie regulaminów i polityk bezpieczeństwa, 
  11. Wsparcie wdrożeń systemów klasy ERP i infrastruktury informatycznej
  12. Administrowanie elementami WWW bez funkcji zaawansowanych , tylko CMS