Realizujemy pełne wsparcie serwisowe dla naszych klientów
Pomoc informatyczna jest świadczona w godzinach pracy firmy.
Istnieje możliwość świadczenia usług w dniach innych niż robocze i w specjalnych godzinach soboty, niedziele, święta lub całodobowo.
Rodzaj umów: terminowa, bezterminowa, próbna
między innymi oferujemy:
- Pomoc telefoniczna, zdalna, na miejscu u klienta,
- Doradztwo przy zakupie sprzętu i oprogramowania,
- Dostawa i instalacja sprzętu i oprogramowania,
- Informacje o nowościach i innowacyjności rozwiązań w systemie użytkownika
- Opracowanie koncepcji rozwiązań modernizacyjnych i nowych wraz z ich projektem technicznym.
- Obsługa infrastruktury IT instalacji kablowej, krosowania stacji roboczych, instalacja dodatkowych gniazd i elementów aktywnych.
- Audyt legalności oprogramowania i bezpieczeństwa IT, systemu Backup, monitorowanie systemów IT,
- Instalacje i wdrożenia oparte o Windows Server i MS Server SQL
- Instalacje i wdrożenia LAN/WAN i centrali telefonicznych ( telefonii IP)
- Dokumentacja systemów informatycznych,tworzenie regulaminów i polityk bezpieczeństwa,
- Wsparcie wdrożeń systemów klasy ERP i infrastruktury informatycznej
- Administrowanie elementami WWW bez funkcji zaawansowanych , tylko CMS